2009. szeptember 21., hétfő

Rovid osszefoglom Hanoiban toltott napjaink eszreveteleit. Eloszor is nem ugy nez ki mint egy fovaros, mondjuk mi csak az ovarost lattuk, de jobban hasonlitott egy szegenyebb orszag kulvarosazhoz, mint a hires neves ovaroshoz. Delelott a nok kiulnek a boltjuk ele, kirakjak az egesz csirket amit egy nagyolloval kis darabokra vagnak az esti sutogeteshez, aztan elokerul a disznohus, a halacskak a lavorban, a csigak es kagylok, sot lattunk aki egy vodorben kukacokat arult persze a kover fajtat lefedve semmmi sincs, hiszen estere ugyis megeszik, addig meg minek. Lattam pecseteket arulo fickot is aki kulonbozo mintakat is kifaragott fabol kivansag szerint. Egy masik meg azzal alllitott meg az utcan, hogy megfoltozza a papucsom talpat mert hat az mar nem labra valo amit en hordok, mondhattam en amit akartam mire eszbe kaptam mar nagyban ragasztotta ossze az amugyis kidobasra szant pacskeromat, persze jutalmat vart cserebe.:) Lattam egy holgy motorjan kenyeret odamentem megkerdezem hol vette, kepzeljetek inkabb eladta nekem a kenyeret, minthogy megmondta volna hol talalom az arust, mindennel kereskednek:)) Kiprobaltuk a tucc tuccot is hat az en soforom ment mint a meszes...az adrenalinszintem meg is ugrott rendesen, mint mar emlitettuk a kozlekedesi osszevisszasagot..csak epp hogy nem hajt belenk egy motoros vagy szembol egy auto, hallani a bicikli csikorgasat, ahogy fekezz a sofor :)) nagy elmeny...megneztuk a hires vizibabszinhaz eloadast is, az biztos, hogy egyedi es en ilyet meg nem lattam, a babuk es sarkanyok mozgatasa a vizen tenyleg nem mindennapi, + zenekar es enkesek kiserik az eloadast. no most egyenlore ennyi majd peti folytatja ha kipihente magat...

Nincsenek megjegyzések: