2009. szeptember 23., szerda

Ut az evok macik foldjere ferfi szemmel.
En ezt az egesz vieatnami kirandulast valahogy ugy kepzeltem el, hogy erkezeskor felkotom a piros fejpantot az elso kovacsmuhelyben megveszem a macsettat es vegigvagjuk magunkat eszakrol delre a dzsungelen keresztul. Elkepzelesem enyhe gellert kapott Hanoitol. Engedve a gyengebbik nem igenyeinek legkondis halokabinos vonattal utaztunk Sapaba. Tiszta lepedot takarot parnat biztositottak, ut kozben hideg sort, uditot eteleket is lehetett vasarolni, teljes volt a luxus. Sapaba 7 ora zotyoges utan ertunk, zuhogo esobe. A felhajto legenyek mar vartak mint a kiehezett hienak. Nem mertuk elarulni hogy nincs szallasunk. Vartunk 1 orat a varoban pirkadatig es csak utana foglaltunk buszt Sapaba. Ez a kis hegyi varos igazi gyongyszem. 1500m en kellemes klimaval nagy templommal, piaccal es szeduletes panoramaval buszkelkedhet. Uton-utfelen nepviseletbe oltozott lanyok setalgatnak, kerdezoskodnek, aruljak szottes taskaikat, parnaikat, teritoiket. Csillat beultettem egy kavera a csomagokkal en meg gyorsan korbeneztem szallas ugyben. 10 perc alatt vegigneztem 6 hotelt es vegul a Montain View nevezetu helyre esett a valasztasom. A 4 emeleti sarokszobat kertem aminek ket fala is ablak, Csilit csukott szemmel vezettem be a szobaba... Neki is leesett az alla. Az ablak alatt vagy 200 meter melyseg utana vegig volgy amig a szem ellat rizsfoldek, folotte fenyvesek, ketoldalt valtozatos alakuhegylancok egeszen a 3000 m magassagig nyulnak fel. Ide majd csatolunk egy kepet, mert ezt latni kell. A gyalogturaval Csili folytatja a tortenetet.

Nincsenek megjegyzések: